Články související s: Glykemický index

Kolikrát denně jíst?

Názory v oblasti výživy jsou někdy tak rozporuplné, že lidé tápají, kde je pravda. Týká se to i frekvence jídla, tedy kolikrát denně jíst a jaké pauzy by měly být mezi jídly. Někteří nutriční poradci striktně doporučují jíst 5x, někdy až 7x denně, nejnově

Glykemický index

Podstatou teorie glykemického indexu (GI) je, že některé sacharidy zvyšují hladinu krevního cukru (glykemie) více a jiné méně.

Glykemický index a redukce hmotnosti

Ve vztahu k redukci váhy lze říci, že pokud budou dva lidé dodržovat dietu o stejné energetické hodnotě, je pravděpodobné, že zhubne více ten, který bude jíst převážně potraviny s nižším glykemickým indexem.

Jste citliví na hodnotu GI právě vy?

Glykemický index není pro každého při redukci váhy tím nejdůležitějším činitelem, ale mnoha lidem může při redukci a udržení váhy pomoci. Chcete zjistit, zda mezi ně patříte právě vy?

Glykemický index - tabulky

Tabulka hodnot GI u vybraných potravin

Nejbližší plánované akce


8 týdenní cesta k šťastnějšímu a štíhlejšímu životu


Pokračování úspěšné konference.